Strona w wersji polskiej  Strona w wersji angielskiej

Powrót do strony głównej
informacji ciągle przybywa, zapraszam ponownie
Galeria pełna ciekawych zdjęć
Historia modelu GTI
Dział poświęcony wszelkiego rodzaju modyfikacjom, styling, tuning, ICE, car audio..
Ewolucja modelu GTI na przestrzeni lat...
Kultowy samochód rajdowy
Mniej spotykany, znaczy cenniejszy...
Linki do stron z tematyką GTI
Zachęcam do wpisów
Krótka informacja o mnie oraz o tym jak mnie namierzyć
/ / Polski serwis Peugeot`a 205 GTI / /

Copyright © 2007 gti.205.pl
All rights reserved.
Designed by para@peugeot205.pl

 

 

 

 

 

 

Zawieszenie:


Zawieszenie przednie w 205 GTI składa się z dwóch resorujących kolumn McPhersona. Boczne prowadzenie kół przejmują wahacze poprzeczne, a prowadzenie wzdłużne stabilizator, który jednocześnie zmniejsza pochylenie nadwozia przy pokonywaniu zakrętów. Przednie koła są prowadzone przez trójkątne wahacze poprzeczne, stabilizator jest połączony drążkami z kolumnami resorującymi.

Zawieszenie osi tylnej:

Zawieszenie osi tylnej składa się z belki wykonanej z rury stalowej, na której zamocowane są obrotowo oba wahacze wzdłużne. W rurze znajduje się stabilizator, który jest połączony z oboma wahaczami. Przy jeździe na zakręcie zmniejsza on pochylenie nadwozia i unoszenie wewnętrznego koła tylnego. Resorowanie między osią tylną i nadwoziem przejmują dwa drążki skrętne połączone z wahaczami wzdłużnymi i zamontowane oddzielnie amortyzatory hydrauliczne. Piasty kół napełnione są smarem nie podlegającym wymianie i podobnie jak oś tylna, nie wymagają obsługi.



powrót